HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: FatNoob

OPENING $1000 OF KNIFE ONLY CASES! GUARANTEED KNIFE CASES ON HELLCASE!

1586 ratings | 42649 views
Hellcase: Use code "fatnoob" http://hellcase.com/ffatnoob OPENING $1000 OF KNIFE ONLY CASES! GUARANTEED KNIFE CASES ON HELLCASE! Hope you guys enjoyed this video! Use my code for FREE skins! Code "fatnoob" http://hellcase.org/ffatnoob Code "fatnoob" http://www.csgoroll.com/ Code "fatnoob" https://bets.gg/ Code "fatnoob" https://www.csgostrong.com/free-coins/?affiliate=fatnoob Code "fatnoob" http://csgopolygon.com/ Steam trade link! http://bit.ly/1J8GF8u Sign up here to get texts when I upload: https://www.remind.com/join/noob Connect with me▼ • Subscribe to me! http://bit.ly/12pixdc • Follow me on Twitter: http://www.Twitter.com/FatNoobTM • Follow me on Twitch: http://bit.ly/1pED2I3 • Join my steam group: http://steamcommunity.com/groups/FatNoob54 • Google+: http://bit.ly/1ygYkE2 • Music by Tobu http://www.youtube.com/tobuofficial - FatNoob
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (893)
Andreas Hovborg (2 months ago)
Try*.
Andreas Hovborg (2 months ago)
When i tre sending ny knives it just Sass error... Why?
ilja gertner (1 year ago)
let me win pls
Garrett Efaw (1 year ago)
This isn't ur own money right?
K3RZY (1 year ago)
https://twitter.com/iK3RZY/status/815387642611126272
SWIFtZ Playthroughs (1 year ago)
Lol
Jukes DeLisle (1 year ago)
"knife only cases" >immediately opens a gun case disliked
Ondrej Landsman (1 year ago)
kk
Anton Holm (1 year ago)
Mememe
TBoneTuesday (1 year ago)
didn't even open up 1000 dollars of knife cases you fucking click baiting price of shit
BABY CARL (1 year ago)
So?
TBoneTuesday (1 year ago)
Im on my phone
BABY CARL (1 year ago)
price of shit *Claps*
Kevin Kristofer (1 year ago)
yo fatnoob great video here btw i'd like to have the m9 bayonet free hand, i haven't own a knife from i start playing csgo so yeah.
Francesco Olcese (1 year ago)
nice vid bro
Raekaan (1 year ago)
suhh dude
Jxshh Plays (1 year ago)
Butterfly Knife Boreal Forest (Battle-Scarred) Spent: $85 - Made: $53.16 - Total: -$31.84 Flip Knife Slaughter (Minimal Wear) Spent: $85 - Made: $101.35 - Total: +$16.35 Flip Knife Freehand (Minimal Wear) Spent: $150 - Made: $97.62 - Total: -$52.38 M9 Bayonet Black Laminate (Well-Worn) Spent: $150 - Made: $148.95 - Total: -$1.05 M9 Bayonet Free Hand (Well-Worn) Spent: $150 - Made: $157.81 - Total: +$7.81 M9 Bayonet Free Hand (Field-Tested) Spent: $150 - Made: $138.68 - Total: -$11.32 StatTrak Flip Knife Free Hand (Minimal Wear) Spent: $150 - Made: $143.00 - Total: -$7.00 StatTrak Flip Knife Free Hand (Field-Tested) Spent: $150 - Made: $124.35 - Total: -$25.65 M9 Bayonet Free Hand (Well-Worn) Spent: $150 - Made: $157.81 - Total: +$7.81 Total Profit: $31.97 Total Loss: $129.24 Overall: You LOST $97.27 on the Knife Cases!
Jxshh Plays (1 year ago)
Respect man!!
Pac Tv (1 year ago)
eer
Fox (1 year ago)
Like your videos. Hope i win
dzaziz gaming (1 year ago)
http://hellcase.com/f6239705 CODE; 6239705
jey fer (1 year ago)
do you keep skins?
Help Me (1 year ago)
Zup m8
Saint Pluto (1 year ago)
If thats real money ur playing with, ur the biggest fucktard in 2016
PunchBug2012 (1 year ago)
you are so fucking stupid he said it was sponsored and they gave him the money lol
Harman2k (1 year ago)
plz donate me 1 flip stattrak or 1 krambit https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=189211566&token=yE4EinRX
Akash Rawat (1 year ago)
wow
JasiuborTroll (1 year ago)
How if i win he will contact me ?
RIT Plays (1 year ago)
hi
Adam Gaslowski (1 year ago)
yes is true
DoomGate (1 year ago)
heyo
Atrox (1 year ago)
Lmao field tested is more worst than well worn apparently
xLaur (1 year ago)
hahahhahahahaa thank you
Nick Kennedy (1 year ago)
LOve your shit
Gnomo JB (1 year ago)
Abra uma caixa com esse code - Gmomom13! Boa Sorte!
Dope Bryan (1 year ago)
wazzup
Jared Mackay (1 year ago)
nice
Ramon203x (1 year ago)
Love ur vids!!!
CaSprini ;D (1 year ago)
Comment. i never have the knife
Nathan Beale (1 year ago)
please I want the knife!?!
Baran Öztuna (1 year ago)
hhu
Tobias Kjellbakk (1 year ago)
boii
Bingo bango (1 year ago)
niceeeeee!
Patates Gaming (1 year ago)
Nice Click bait m8
dkdkxj mc (1 year ago)
https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=196182969&token=jZ_ZYy7R
Jatin Sharma (1 year ago)
i want the knife!!
Matt Currie (1 year ago)
giveaway
GubbZen (1 year ago)
You lost about ~146$
Filip Madum (1 year ago)
I dont wanna win the knife, and for some random reason here is my steam - FilleMcBlyat
MegaRob421 (1 year ago)
dadad
Patrick Kukucka (1 year ago)
Nice job man your doing good on the channel.👌🏽
Daunas Daunauskas (1 year ago)
lol
Jacob Gustafsson (1 year ago)
hi
Disfigure TV (1 year ago)
Hi noob
itsreeceagain (1 year ago)
I really hope I can win :d
Max Fader (1 year ago)
Huntsman
ekoew (1 year ago)
love hellcase
Mumb0 mws (1 year ago)
Bruv please give meh that one
Mikethekilla (1 year ago)
Please pick me for the knife
Kosmo (1 year ago)
huntsman pls
Tony Slark (1 year ago)
If u give me the knife i will be so glad man you don't even know. like it means so much for me man ...
Poop Shoot (1 year ago)
Tony Slark shut the fuck up
Chulo (1 year ago)
Knife winn babyyy
Masket Hero (1 year ago)
Kniffffeeeeeeee yyyyaaayyyy i want it
Masket Hero (1 year ago)
hey guy i leave a comment for the give a way . i like huntsman knifes an i have unboxt over 100 cases in cs go and never get a knife so i want this knife
Askarim (1 year ago)
i love u dude <3 and hope u'll do more openning ;)
CaliforniaGirl49 (1 year ago)
Hi
Crysta Daetwiler (1 year ago)
this is my entering
Macho Garcia (1 year ago)
Yo can I get that knife?
Lucho 199 (1 year ago)
CroVeX (1 year ago)
good Video
נתאי הדר (1 year ago)
omgg
Sam Eudiriendebon (1 year ago)
I want the huntsman ^0^ plz doode im spooderman (steam: JazilS)
JUM JUM (1 year ago)
Hallo
INSOM YT (1 year ago)
hey man my twitter is @SeftonJade
Fah-Breezy (1 year ago)
hi
RY4NG2A (1 year ago)
I love how people come here to beg :D this is 2016 nothing is free stop wasting your time begging and admire the effort gone into the video
Connor Manning (1 year ago)
Nah I'd rather not mate its not for me but where's the effort in this video?? I could make it on windows movie maker in about 10 minutes, not saying this guy isn't cool otherwise I wouldn't watch him haha
RY4NG2A (1 year ago)
the only arse I lick is my girls don't knock it till you tried it
al gore (1 year ago)
just found your channel but its already a favorite
bUcket (1 year ago)
I like eggs
Tacolord (1 year ago)
Hey dude just leaving a comment for the giveaway I LOVE the huntsman knife it's my fav and I rly want one buuuuut I'm only 14 so it's not like can just buy one I don't have the money but anyway just leaving a comment love your gambling vids also but yeah just leaving a comment
Tam Au (1 year ago)
https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=92924733&token=GcfDs3oX
corentin garijo (1 year ago)
ez win
Dummie (1 year ago)
Aló
Hallo Bluza (1 year ago)
Ez
Winterhawk Battagin (1 year ago)
Knive :D
Noah Chenoweth (1 year ago)
love u bb
Noah Chenoweth (1 year ago)
love u bb
xXAgentZombieXx (1 year ago)
nice drops :D
Habib Sagala (1 year ago)
just hope to get knive here . big fan of you video
Mark's GamingTM (1 year ago)
Giveaway comment? ... yes
Aryzo (1 year ago)
Fatnoob op :>
guilherme silva (1 year ago)
🎉🎉💥
LeeTheNub (1 year ago)
Lets get that knife!
Sok (1 year ago)
3:30 really your to lazy to calculate the price yourself.. i guess youtube isnt your hoby but more like your work... greedy shit
Sok (1 year ago)
+Kian Goldstein ive watches alot.of videos but I just realized he is doing sll of it for money. He doesnt like to make videos at all he doesnt give ashit about anything except money. And being greedy about it aswell. I hate those ppl
HYDRA {DFAX} (1 year ago)
Kian Goldstein Chill
Pasca Florin (1 year ago)
I like the video
Sondre Høyland (1 year ago)
Yo!
Hunter Mcconnell (1 year ago)
hope i win
geert wilders (1 year ago)
plz knife
Dex (1 year ago)
you end with 800bucks....soo pretty good
c'mon let me win once
Imran Osman (1 year ago)
winner
byClod (1 year ago)
I want to win
Huh I hate this game still whatch
Druce Christoffersen (1 year ago)
Hey dude I HOPE I WIN THE GIVEAWAY
ZeN Duckyyy (1 year ago)
pls mi win :D

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.
New Ideas Into Pubg Android Version Never Before Revealed PUBG mobile version isnt a surprise. In any event, its tricky to observe how a mobile model of PUBG wont be a huge moneymaker for everybody involved. Apparently a cell version was just a great bonus thrown into that offer. Furthermore, a cell variant of the game is in development. The English version also includes the extra advantage of linking your FB account with the game The Ideal Approach for Pubg Android Version The Android version looks like slightly more generous in that respect. Contact Us The present version doesnt represent the last quality of the game, as well keep optimizing existing content and adding new capabilities.
Android was constructed from the ground-up to allow developers to create compelling mobile applications that take full benefit of the specs a handset has to offer you. PUBG Android demonstrates that the release will shortly be available in all markets in the marketplace. Even though a smartphone may not lend itself to a control scheme with pinpoint precision, the port still ought to give you an opportunity to become involved in the action. PUBG Mobile has an exceptional approach to bypassing the should collect money. Before youre able to learn ways to get PUBG Mobile on Android, theres a couple of things you will need to know more about the games soft launch first. PUBG Mobile is as challenging and a little bit more frustrating than the PC version because of the controls, but its immensely addictive and difficult to put down. Utilize PUBG Mobile cheat to acquire in-app purchases and obtain freebies in the total game without having to spend any Money. Unlike the desktop version, PUBG mobile is totally free to download, thus theres no barrier to entry if you wish to give it a try. Anyway, what you ought to know is that mobile PUBG is very fantastic. To start with, youre likely to want to understand how to download PUBG mobile, wherever youre in the world. The perfect way to take pleasure in the game is if youre a fan of Battle Royale movie or The Hunger Games. It contains numerous updates and a significant amount of skins, which means that you will be addicted in a matter of hours. It is basically a full port of the PC version of the game, which means that it does come with most of the PC versions features. The very first game which is comparable to PUBG is Rule of Survival. You dont need to fret anymore since there are a great deal of games that have similar mechanics. The game contains multiple unique stories and each story is broken up into different Ultimate Utility for PUBG. It is not unusual for new games to be published in Canada first, employing a more compact subset of the North American market for a test bed.
If you would like to take your game to another level and boost your odds for winning, you have to use free of charge now our amazing PUBG Mobile Hack on-line Cheat Tool. The game consists of a ranking system which means that its competitive. There are two PUBG games can be found play shop.